När man bara vill vara ledig

Har haft några riktigt härliga dagar sen jag skrev senast. En massa sol och bad i stugan har det blivit bland annat, de dagar jag inte jobbat dvs. Började v. 28 och ska nu jobba till v 31 innan jag får två veckors ledighet. Oh så härligt det kommer bli med lite ledighet känner jag nu. Även om jag trivs ganska så bra på jobbet just nu så har det inte riktigt blivit som jag tänkt mig, och har haft tankar om att t om säga upp mig (av olika anledningar som jag inte behöver eller får gå in på) men just nu känns det mycket bättre och det är ju huvudsaken! :-) Nu har jag ju snart gjort bort två veckor, och då är det bara två kvar. Så det här kommer nog gå fort. Särskilt om man hela tiden har saker att se fram emot. Ska bli spännande till helgen, för då ska jag fota på ett bröllop i Vindeln!! Ska bli så kul men också så nervöst då det är första gången. Har ganska höga krav på mig själv, men det ska nog gå bra..Önska mig lycka till!

Förresten, en annan kul sak är att jag tog mig in på förskollärarutbildningen! Har inte tackat ja eller nej än, men jag tror nog att det blir ja! ;) Har till den sista juli på mig att fundera.

0 kommentarer