Fredag & Lördag

Den här helgen har gått så himla fort! Men den har varit bra. I fredags jobbade jag till 5, och när jag kom hem väntade Angelica hemma hos mig. Vi åt middag tillsammans och pratade på om allt möjligt, och vid 9 tiden satte vi på en film som hette "now is good", som nog var den sorgligaste/vackraste filmen jag sett på länge. Tårarna bara forsade ner, fick nästan hindra mig själv lite från att börja storböla där på slutet, haha. Vi hade i alla fall en jättemysig kväll, önskar att vi kunde ses oftare hon och jag. ♥ Lördagen kändes som en dag där jag enbart laddade upp inför kvällen och yran, blev så att jag köpte en biljett ändå, och började kvällen hos Lena och Sandra med grillat! Satt och spelade lite ölspel och pratade och så, innan vi for vidare till festivalområdet. Väl där var det faktiskt askul, kul att träffa en massa folk man kände igen, och på slutet att få hoppa sig svettig till dada life, helt galet vilket tryck det var och så mycket folk! Kuddkrig och gigantiska balonger var det i publiken, och på slutet fyverkerier. Nä den här helgen var bra! Idag har det bara varit lugnt än så länge, Lena har varit här och så har vi ätit en massa onyttigt och sett på film, har knappt gått utanför dörren än hehe.
 
0 kommentarer