2014-05-07

Idag jobbade jag 10-13. Efter det cyklade jag ner på stan för att ta några bilder på ögonen (man skulle titta om nattlinserna "tar" på rätt sätt) men blev ganska så irriterad då jag fick vänta i nästan 40 min på att få hjälp för något som skulle ta 2 minuter...jaja, hann bli klar strax efter 2 i alla fall så då for jag till min syster och fikade. Lite senare hade hon också ett intensivt träningspass med mig i lägenheten. Och hon körde hårt med mig för jag känner redan att jag har träningsvärk i rumpan och axlarna, haha! Blev mest situps, armhävningar, upphopp, benböj osv, sånt som man faktiskt kan göra hemma. 

Jag känner mig lite pirrig just nu, för att jag har bestämt mig för att köpa en ny kamera! Är beredd på att lägga ut ganska många tusenlappar, och har hittat en fullformatare som känns bra - canon eos 6d. Frågan är bara, när man ändå lägger ut så pass mycket pengar, om man ändå inte ska slå till på en 5d mark III? Skiljer inte så mycket mellan dem egentligen. Men ska man ha objektiv till skenar det ju fort iväg upp mot ett alldeles för stort belopp. Får se hur jag gör, tänkte i alla fall att jag skulle beställa ikväll. Att fota har verkligen blivit ett stort intresse för mig. Känner att det har blivit mer min grej, än andra intressen som jag har/har haft. Hoppas att det fortsätter att vara så, då kanske jag kan bli riktigt duktig en vacker dag :-)
 
0 kommentarer