Less

Helgen blev inte så händelserik, men trots att bara ha tagit det lugnt skulle jag inte påstå att det blivit bättre med förkylningen. Vaknade upp i morse lika hostig och snorig med ont i halsen. Usch, tänker bara ligga inne hela dagen idag och se film och äta och dricka. Tycker inte att jag har slarvat med medicinen heller, äter till och med utskriven medicin som ska vara slemhinneavsvällande och en annan för slemhosta, som fanns kvar här hemma från senaste gången jag var sjuk. Och det var ändå inte länge sen. Vad är det för fel med mig? Suck..hoppas att jag då kan fara och jobba på dagis i morgon. :/
 
Hade i alla fall en trevlig kväll igår. Peter, Birgit och Emelia var här på middag hos oss. Såhär såg jag ut i min mysiga poncho från Kappahl. 
 
                                    
0 kommentarer