Onsdag

 

Nu har jag bara två dagar kvar på förskolan. Sen får jag en liten semester på två veckor skulle jag tro, därefter en vecka till med jobb på samma plats innan jag börjar på sommarförskolan. Känns lite tungt att det blir så mycket jobb, men samtidigt är jag ju ledig nästan hela augusti istället!

Ikväll har jag varit ute och sprungit med Kuro. Till en början gick det sådär. Kuro skulle bara dra ner i diket hela tiden, eller stanna av och lukta på allt/kissa. Men efter ett tag släppte det så då gick det bättre att hålla en jämn takt. Blev faktiskt förvånad över min kondition, att den var så pass bra även fast jag inte sprungit på flera veckor. Sprang inte så värst långt, kanske 4, max 5 km, men ganska fort på slutet vilket jag aldrig trodde att jag skulle klara av. Tummen upp för det, nu är det bara att försöka hålla dethär med löpningen. Nåt annat jag gjort ikväll är att jag har sett på säsongspremiären av Pretty Little Liars!! Åh så spännande och bra det är! Varje gång jag hör intromelodin så får jag nästan gåshud eftersom det påminner mig så mycket om en mysig tid i höstas då jag började se serien, och blev heelt fast, såg flera avsnitt varje kväll där ett tag !

Jaja, nu måste jag gå och grubbla på vad jag ska göra i helgen. Erik behöver hundvakt till Kuro eftersom han ska till Boden med en kompis, så lär nog sluta med att det blir jag som får ta honom. Men då blir man samtligt lite låst. Får se hur det löser sig. Vi hörs hörni!
0 kommentarer