Så var ledigheten slut

 
Herregud så fort tiden går. Nu har jag redan haft två veckor ledigt. Förra veckan var jag i stan, och den här veckan i Åmsele. Är knappt så jag minns vad jag gjort, typ ingenting? Men har samtidigt varit riktigt skönt att bara slappa. I veckan har jag och mamma gått många promenader, sett många filmer, hälsat på min mormor, och bakat en otroligt god rabarberpaj. Precis vad man behöver för att vila upp sig. Blev för omväxlings skull även en tur till Lycksele med mamma och farmor, där det hanns med lite shopping. Hittade en jättefin kofta, en tunika och en klänning som kommer bli bra till vardags. En annan sak jag gjort i veckan är att jag har fotat Elina. Tänkte att jag kunde dela med mig av några bilder här, ska nog lägga upp dom imorgon! :)
 
Jaja, helgen lär nog inte bli någon höjdare i alla fall. Ska försöka göra det bästa av situationen men jag har lovat att ha Kuro eftersom Erik ska bort, och typ alla mina kompisar jobbar och är upptagna med annat så har ingen att hitta på något med, så lär mest bara bli själv..Får väl tänka att jag kan slappa och bara ta det lugnt nu innan på måndag då jag börjar jobba igen för flera veckor framåt. Men lite kan väl åtminstone hända. För nu börjar rastlösheten krypa sig fram. Om det kunde bli lite sol och sommarvärme kanske? Ska ta Kuro på en lång löprunda på lördag tror jag, och hoppas på att min inflammation i foten inte kommer tillbaka den här gången. Nä, nu tänkte jag göra mig redo för sängen och slå på ett avsnitt PLL. Hej så länge!
0 kommentarer